پاوربانک انکر مدل 621 Magnetic Battery A1610 ظرفیت 5000 میلی آمپر(گارانتی 18 ماهه ایستا)

1,470,000تومان

گارانتی ۱۸ ماهه ایستا

 

 

ناموجود

۳۰ روز ضمانت مرجوعی
ارسال رایگان به سراسر کشور
ضمانت اصل بودن کالا
پرداخت امن و تضمین قیمت
پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

پاوربانک انکر مدل ۶۲۱ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر یکی از خوش ساخت ترین پاوربانک‌های انکر است که با ظاهری زیبا و کوچک، به راحتی قابل حمل بوده و دیگر هیچ جای نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. پاوربانک‌ها به عنوان یکی از اکسسوری‌های ضروری در زندگی روزمره ما، به شما امکان می‌دهند تا دستگاه‌های هوشمند خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل ۶۲۱ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر از تکنولوژی پیشرفته باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد که به آن این امکان را می‌دهد تا در مواقع ضروری به طور میانگین یک گوشی هوشمند را صفر تا صد به صورت کامل شارژ کند. شما میتوانید یک پاوربانک کوچک و خوش دست را با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در یک طراحی کوچک و سبک همیشه همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. با استفاده از پاوربانک انکر مدل ۶۲۱ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر امکان به شما داده می‌شود تا دستگاه‌های خود را به سرعت و به صورت مکرر شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل ۶۲۱ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با وزن بسیار سبک ۱۵۰ گرمی، دارای ویژگی‌های ایمنی مانند حفاظت در برابر افت ولتاژ، اتصال کوتاه و گرمای بیش از حد است، که امنیت دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند. طراحی زیبا و مقاوم این پاوربانک نیز در همراهی با کیفیت ساخت بالا انکر، آن را به یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه و مسافرتی تبدیل کرده است. در کل، این پاوربانک، یک همراه قدرتمند و کارآمد برای افراد فعال و متحرک می‌باشد.

این محصول می‌تواند به عنوان یک دستگاه MagSafe برای آیفون‌های استفاده شود. پاوربانک جدید 621برای آخرین مدل های آیفون طراحی شده است و می‌تواند تا 15 وات توان تولید کند. همچنین یک دستگاه جمع و جور و سبک وزن است که از فناوری MiniCell استفاده می‌کند.پاوربانک جدید انکر دارای آهنرباهای قوی برای ثابت نگه داشتن آیفون در هنگام شارژ است. این محصول با گوشی‌های آیفون 15 و 14 ,13 , 12 بسیار خوب کار می‌کند.

آهنرباهای موجود در پاوربانک Anker 621 MagGo بسیار قدرتمند هستند؛ آهنرباهای 10 نیوتونی مزبور گوشی کاربر را در مقابل جداشدن و افتادن در حین شارژ محافظت می‌کنند. این پاوربانک دارای یک کابل 60 سانتی‌متری USB-C به USB-C برای شارژ مجدد پاوربانک است. با این حال، مشخص نیست که چقدر طول می کشد خود پاوربانک Anker 621 Magnetic Battery شارژ شود.با مشکلات قطع ارتباط ناشی از عدم تراز شارژ بی سیم خداحافظی کنید.شایان ذکر است مدل 621 برای آیفون 12 به بعد میباشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 400 گرم
ابعاد 18 × 13 × 4 سانتیمتر
رنگ

نوع باتری

ظرفیت باتری

تعداد درگاه خروجی

ورودی

نشانگر LED

اقلام همراه

سایر ویژگی‌ها

نوع اتصال

,

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاوربانک انکر مدل 621 Magnetic Battery A1610 ظرفیت 5000 میلی آمپر(گارانتی 18 ماهه ایستا)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاوربانک انکر مدل 621 Magnetic Battery A1610 ظرفیت 5000 میلی آمپر(گارانتی 18 ماهه ایستا)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *